Electricieni :: Firme electrice ::  Magazin electrice :: Anunturi ::  Stiri ::  Top site uri electrice
Download ::  Forum electric :: Revista InfoElectrica ::  Reclama pe site :: Licitatii  :: Chat
Prima pagina :: Legislatie :: Scheme electrice :: Referate ::Informatii utile :: Newsletter :: Adauga la favorite (Ctrl+D) :: Contact
Intrare in cont
Adresa email:
Parola:

 Retine login:

Cautare
In sectiunea:


Subiecte noi pe forum
» Caut colaboratori pentru interventii in situati de urgenta!
» 
» impamantare paratrasnet PDA
» Electrica Auto
» Contract mentenanta

Produse recomandate
» Noul normativ I7-2011
» Autocolant "Electrician Recomandat"
» AUTOMATE PROGRAMABILE. CONSTRUCTIE, FUNCTIONARE, PROGRAMARE SI APLI

Ultimul numar InfoElectrica

Recomandat
Facebook-ul Electricienilor


Horoscop Zilnic

Sondaj de opinie

Este necesar sa se mai organizeze
DA si voi participa si eu
DA, dar nu ma inscriu
NU
Rezultate

Reclame recomandate

Sistemul de management al energiei electrice (valabil din 2017-01-)
Sistemul de management al energiei electrice - eficiența adusă la țărm
 
 Vizitați astăzi orice port de agrement și probabil veți vedea iahturi conectate prin cabluri la terminale de alimentare cu energie de la mal, în locurile de acostare ale acestora. Acestea furnizează servicii de alimentare cu energie electrică, Internet, cablu TV, telefonie și alimentare cu apă, pe care navele le pot utiliza fără a porni motoarele de la bord. Aceste servicii transformă spațiul locuibil de pe iaht într-o veritabilă cazare de lux pentru pasageri pe perioada staționării în port.
 Astfel de terminale de alimentare pot oferi soluții pentru aplicații sofisticate, fiind în același timp conforme standardelor marine și IEC. Contorizarea digitală a electricității ține evidența serviciilor consumate, iar acest consum poate fi monitorizat la distanță de un operator portuar. Funcțiile de protecție a circuitului pot include atât întrerupătoare automate modulare, cât și întrerupătoare diferențiale combinate RCBO. În acest fel, clienții sunt protejați contra curentilor de scurgere si a defectelor cu pamantul, care sunt întotdeauna o preocupare majoră în mediile portuare.
 Produsele și sistemele de distribuție de medie (MT) și joasă tensiune (JT), sunt, de asemenea, vizibile in instalații mult mai mari, pe navele-container, navele de linie, ori alte categorii de nave, ajungând până la mega-vasele de croazieră. Nave de acest tip consumă până la 100 MW putere pe mare, generată de motoare care funcționează cu motorină sau cu alt tip de combustibil. Acestea vor necesita o putere de 10 MW, disponibilă non-stop, pe perioada staționării în port, pentru a menține în funcțiune serviciile de refrigerare, HVAC, iluminat, catering, securitate și alte servicii. Această energie electric㠄la mal” nu poate fi furnizată cu ușurință de motoarele diesel, deoarece nivelurile de poluare cu emisii de SOX, NOX și CO2 au determinat interzicerea lor în multe porturi.
 Alimentarea cu energie electrică de la mal, o opțiune atractivă
 Proprietarii de nave au trei soluții posibile. Aceștia au posibilitatea de a instala sisteme de epurare pentru a se asigura că emisiile de motorină rămân în limitele de poluare reglementate , de a modifica motoarele navelor pentru a funcționa pe gaz natural lichefiat (GNL) sau de a opta pentru alimentarea cu energie electrică de la mal, pe perioada acostării. Energia electrică de la mal poate fi costisitoare, tentându-i pe unii proprietari să investească în sisteme de epurare pentru emisiile de motorină. Totuși, această sarcină nu este întotdeauna simplă, deoarece epuratoarele trebuie să îndeplinească anumite reglementări impuse de fiecare autoritate portuară pe care o navă ar putea-o vizita.
 Trecerea la gaz natural lichefiat GNL are beneficiile sale având în vedere faptul că acest combustibil emite doar CO2 și este considerat „mai ecologic”; un aspect important astăzi pentru imaginea mărcii operatorului. Ei pot declara că navele lor funcționează în modul Verde în permanență, chiar și atunci când sunt în larg. Cu toate acestea, costurile cu modificările pentru trecerea la GNL, în special la navele mai vechi, sunt considerate adesea prohibitive.
 În general, alimentarea cu energie electrică de la mal rămâne opțiunea aleasă de marea majoritate a operatorilor și, tot mai mult, nu mai este considerată o simplă opțiune. Porturile din California și multe alte porturi din S.U.A. insistă asupra folosirii alimentării cu energie electrică de la mal, iar utilizarea acesteia va deveni obligatorie în zona UE începând cu anul 2025. Acest lucru este prevăzut în Directiva 2014/94/UE privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi. Instalațiile de alimentare cu energie electrică de la mal ar trebui să fie în special amplasate în porturi unde calitatea aerului sau nivelurile de zgomot sunt necorespunzătoare.
 Mecanisme care conduc la creșterea cererii pentru alimentarea cu energie electrică de la mal
 Este de așteptat ca cererea din partea proprietarilor de nave pentru alimentarea cu energie electrică de la mal și capacitatea infrastructurii să crească semnificativ în anii următori. Pentru a înțelege acest potențial de dezvoltare, putem rezuma modul în care istoria recentă a creat circumstanțe care predomină în porturi în prezent. Apoi, putem examina tendințele care vor conduce la creșterea cererii pentru alimentarea cu energie de la mal. În cele din urmă, putem lua în considerare modul în care tehnologia a reușit, printr-un integrator de sisteme corespunzător, să furnizeze soluții de alimentare cu energie electrică de la mal, care vor rezista la proba timpului privind capacitatea, siguranța, flexibilitatea și rentabilitatea în porturi.
 Perioada 2000-2007 a cunoscut o activitate intensă privind construcțiile de nave, care a condus la o capacitate excedentară pe piața de transport maritim la nivel mondial. Apoi, în anul 2008 s-a instalat recesiunea, iar comerțul a cunoscut o scădere accentuată, care a afectat sever operatorii de transport. Comenzile noi au fost anulate, iar vasele existente au fost staționate pentru a elimina costurile cu rulajul în gol. La rândul său, producția echipamentelor maritime a scăzut.
 Astăzi, odată cu redresarea economiei, activitatea portuară este în creștere, iar unii operatori portuari se află deja sub presiune, chiar înainte ca factorii viitori de dezvoltare să își facă simțit efectul. Se derulează investigații pentru îmbunătățirea capacității operaționale și a rentabilității fără a compromite siguranța.
 Unul dintre factorii care afectează cererea este popularitatea tot mai mare a navelor acționate electric, la care motoarele diesel cuplate mecanic la un arbore de transmisie care trece prin navă, sunt înlocuite cu grupuri electrogene, care pot alimenta un sistem propulsor rotabil în azimut și o cârmă acționată electric. Spațiul economisit prin eliminarea arborelui de transmisie poate caza, în plus, până la 200 de persoane și un număr mai mare de cabine, în schimb va crește cererea pentru resurse datorită consumului de energie electrică pentru manipularea bagajelor pe timpul staționării în port. Navele cu propulsie electrică pot fi, de asemenea, mai „ecologice”, cu un consum redus de combustibil și un nivel scăzut al emisiilor.
 Una dintre tendințele de viitor este construcția de nave mai mari. Un mega-vapor de croazieră poate să atingă o capacitate de transport echivalentă a trei nave mai mici fără a necesita un echipaj sau un consum de combustibil triplu. Navele mai mari creează o cerere pentru mai multe servicii de pe uscat, de la macarale și utilaje până la capacitatea de alimentare și distribuția de energie electrică. Acestea necesită, de asemenea, rețele de distribuție a energiei de tensiune mai înaltă, cu sisteme de control și protecție complete, adaptabile cererii de energie în diferitele cerințe pentru ciclurile de funcționare ale activelor. Tendința de optimizare a costurilor operaționale a condus, de asemenea, la reducerea echipajului, la crearea unor sarcini mai complexe, care trebuie automatizate chiar și în port.
 În timp ce navele mai vechi sunt scoase din uz, modelele mai noi produse în linie sunt construite la standarde de siguranță mai stricte, cu redundanță integrată în sistemul de propulsie, direcție, navigație și alte sisteme. Un exemplu al acestor reglementări este modificarea adoptată de OMI cu privire la întoarcerea navelor în condiții de siguranță în port (SRtP), care este considerată o condiție obligatorie pentru navele de pasageri construite după luna iulie 2010 cu o lungime de minim 120 m. SRtP obligă toate navele să dispună de capacitatea de a reveni în port în urma unui accident și de a asigura servicii de bază persoanelor aflate la bord.
 Numărul și dimensiunile navelor sunt în creștere având în vedere faptul că rutele de transport evoluează datorită diversității factorilor. Canalul de Suez va fi folosit mai intens, ca urmare a îmbunătățirii căii navigabile. Global Marine Technology Trends, un raport elaborat în colaborare de Lloyds Register, QuinetiQ și Universitatea Southampton, anticipează noi rute în Japonia și alte părți ale Asiei până în anul 2030. Se așteaptă o creștere atât în rândul populației Chinei, cât și în cea a Indiei, creând astfel o cerere pentru mai multe rute de transport și trafic maritim.
 Acești factori indică un viitor în care porturile vor avea densitate mai mare de macarale și transportoare, împreună cu creșterea semnificativă a capacității de energie electrică. Aceste medii supraaglomerate impun cerințe mult mai stricte de siguranță. Operatorii portuari vor trebui să îndeplinească aceste criterii în timp ce își maximizează oportunitatea pentru o activitate profitabilă non-stop oferită de aceste scenarii de viitor.
 Soluții sigure, rentabile și durabile
 Producătorii precum Eaton pot contribui în mod considerabil la acest succes atat prin produsele lor cat și prin recomandările oferite furnizorilor terți. Eaton oferă tablouri de distribuție JT și MT și intreruptoare in vid de c.a. si c.c. care sunt mai curate, mai sigure și mai durabile decât cele de tip SF6. În regiunea europeană, unde alimentarea de 50 Hz de pe uscat trebuie să fie integrata cu cea de 60 Hz necesara la bord, UPS-uri de la Eaton pot fi adaptate ca și convertoare de frecvență de până la 3 MVA, iar convertoarele de frecvență MT pot fi configurate în colaborare cu producători terți.
 Eaton poate recomanda, de asemenea, cărucioarele esențiale pentru manipularea cablurilor de energie mari și grele, și manevrarea acestora în poziție pentru conectarea unei nave la dană. În plus, acestea oferă sisteme automatizate și software care să facă legătura dintre sistemele de alimentare de la mal, sistemele de alimentare de la bordul navelor și sistemele UPS pentru a proteja hardware-ul.
 În general, integratorii care folosesc produsele Eaton pot ajuta operatorii portuari să obțină un mediu de lucru mai sigur, mai durabil și mai profitabil, chiar în condițiile în care porturile devin mai congestionate și cererea de energie electrică este mai mare. Inginerii de la sediile Eaton din întreaga lume pot să vă asigure că aceste produse se integrează cu succes unul cu celălalt și cu echipamentele terțe, și că respectă, în același timp, reglementările locale de siguranță și de mediu.
 
 www.eaton-electric.ro
 
Comenteaza stirea  

Nu sunt comentarii


Reclame recomandate
 
Publicitate


Linkuri sponsorizate

Verificari si emitere buletine PRAM
Electricieni Autorizati Bucuresti si imprejurimi
Consultanta pentru atestare firma la ANRE
Facebook-ul Electricienilor




Deschide CHATUL pe toata pagina


Electricieni online

Firme electrice online

Asistenta Online
Yahoo Messenger Status

Statistici Portal
Afisari astazi: 7330
Afisari luna 05: 135290
Vizitatori astazi: 727


Pagina de start ::  Pentru webmasteri ::  Link exchange ::  Baner exchange ::  Votul tau conteaza ::  Concurs ::  Recomanda unui prieten
Cursuri electricieni ::  Cautare performanta in domeniul electric  ::  Relaxare
Parteneri: 
Facebook-ul Electricienilor Clubul Electricienilor Rodev Aer Conditionat
©2017 www.PortalElectric.Ro. Toate drepturile rezervate.
Gazduit de ElectricSite.Info  www.eGratis.Info  Servicii.xRo.ro  Corpuri de Iluminat
Magazin de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune si automatizari Proiectare instalatii electrice joasa si medie tensiune